onsdag 12 oktober 2011

Lately...

Äntligen!
Den är äntligen klar och jag är supernöjd!
Ska förmodligen göra en till, fast med långa ärmar och andra färger.

Lite suddig, men färgerna på tröjan syns bättre.


Köpte nya jeans, tröja och en kofta med knytskärp och stoor krage. :D
Blir perfekt nu i höst.

Har virkat lite på jobbet. De ska säljas på Glada Grodan, här i Övik.


Sen så har jag stickat ett par sockar åt mig själv. Hade inga par kvar, så det behövdes.
Stickade i raggi print från Järbo.


Sen så har jag börjat med ett par sparkbyxor till en vän, vars syster ska ha barn.
Hon hade garnet hemma, så det var bara att sätta igång.

Här är byxorna igen, fast nu på rundsticka.
Det ska bli hängslen med knappar på dem, och ett hjärta mitt fram.

Kiui out.

// SandraKiui




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar