tisdag 30 augusti 2011

En promenad i skogen.

Jag, min sambo och hundarna var och tittade till min sambos jakttorn, och gick sedan en ganska lång runda i skogen. Hittade färska björnspår. xD

Min sambo och våra hundar.

Var mycket intressanta saker att titta på, och gav mig inspiration till nya projekt. Ska bland annat gör ett bälte med fickor, till de gånger jag har mjukisbyxor och saknar fickor. Behövs när man är ute på långis med hundarna.

Det var väldigt vackert, även om vädret var ganska trist.

Sen så har jag börjat på ett hemligt projekt. :) Det ska bli en present. :D
Tjuvtitt.

Min sambos sockar är iaf äntligen klara. Han blev nöjd och har redan använt dem flera nätter. :D
Stickade i ett akrylgarn efter ett av Järbos sockmönster.

Var och shoppade lite. :) Detta, tillsammans med två färger till, ska bli dreads åt en arbetskamrat. :)
Kul att få göra något annat ibland. :)

Hittade även en väldigt fin tröja på BikBok. Brukar sällan handla där, men när de har rea på sina stickade kläder brukar jag passa på. :D Är alldeles för lat för att orka sticka med paljetter, så därför köpte jag denna. Mohairgarn. Väldigt mysig och enkel tröja. Dessutom var expediten så vänlig och hjälpsam att jag var tvungen att köpa ett par leggings till. :D
// SandraKiui





1 kommentar:

  1. vill du sticka nåra stora tub halsdukar till mig? Sätter in pengar på ditt konto nästa månad om du har tid att göra dom :D

    SvaraRadera