tisdag 6 september 2011

Sjuk...

Sjuk i dag. Ids inte göra mycket, sitter mest och ser på tv. Läser lite ibland när jag är less på tv:n.
Så otroligt roligt liv har jag inte direkt. Sambon har ont i ryggen och är inte speciellt rörlig.

Vi sitter som två dönickar och tycker synd om oss själva. xD

Men i helgen hann jag iaf med lite stickning. :)

Har börjat på något som jag tror blir en tröja. Var inne på att göra en lång väst att ha till leggings, men sen blev det på något sätt en tröja istället. Eget mönster, som jag bara knåpar ihop eftersom. Rätstickning med en bred resårmudd längst ner. Det ljusa garnet är egentligen samma neongula som jag gjorde mina handledsvärmare av. Men det är tyvärr inte så fotovänligt. xD

Köpte mig dessutom en påtdocka. Eller "Strikke-Lise" som det stod på förpackningen. :) Grön såklart. xD Tänkte att jag skulle lära mig det som jag aldrig hade tålamod nog att lära mig när jag ar liten.
Har redan hunnit en bra bit påväg och känner mig duktig. :)

Hann med en speedad ego-bild också. Mest bara för skojs skull.

Nu blir det film. Och mer sömn.

//Kiui


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar