torsdag 15 december 2011

Hjärnsläpp.

Nu är det mycket på gång. Mer än någonsin. Samtidigt.
Varför lämnar man allt till sista stund? Varför kan jag bara inte göra klart en sak i taget?
Ingen aning.
Men kul är det iaf. xD

Svärmor beställde ju fyra tomtar, som sagt.
Här är en av dem, nästan färdig. Tyvärr hann jag inte ta någon bild efter att jag sytt dit den andra vanten, så det här får duga.

Har fortsatt lite på mina fingervantar.
De börjar likna något nu. :)

Jag syr ju också ibland.
Och det här är en dinosaurie gjorde från ett mönster från FunkyFriendsFactory.com


Den ska Sambons syskonbarn få i julklapp. :)
Sydd av fleece, mjuk och go.

Måste ju bara visa upp mina blingiga örhängen. :D
Parantes.

Har pysslat lite med papper från Canon.com.
Blev en Maneki Neko, som min chef på Glada Grodan ska få.

Hade en stund över idag på jobbet och klottrade lite.
Blev ett monster, som förmodligen ska bli en amigurumi till min kurs som jag ska hålla i februari. :D

// SandraKiui

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar