lördag 24 mars 2012

Hello, hello! Remember me? I'm everything you can't control...

Ledig idag, eftersom att Grodmor är tillbaka från Thailand.
Hon hade med sig presenter! :D

Världens sötaste väska! En liten uggla i alldeles lagom storlek.
Förutom den fick jag en thailändska bok med amigurumimösnter.
Bara att leta översättningsprogram på internet. :D

Glömde lägga upp de här sist. Ett par örhängen i form av punschrullar.
Virkade i ett tunt bomullsgarn med virknål nr 2.

Och här är en stickning som jag håller på med. Det är Baby Merino, från Drops.
Ska bli en västliknande pullover. Dock var det fel i mönstret på flera ställen, vilket höll på att driva mig till vansinne i början. Men nu är jag på gång. :D

Fick en jättefin duk av en kursdeltagare i inflyttningspresent. Den är ännu gröna i verkligheten, och jag gillar den skarpt. :D

Klippte mig igår, och är bara tvungen att visa upp mina nya, härliga frisyr. :D
Supernöjd. :D

I övrigt sitter jag och lyssnar på Evanescence, nördar kanske är ett bättre ord.
Lyssnade mycket på dem när jag var yngre, och det släppte ett nytt album förra året, vilket jag inte har upptäckt förrän för ett tag sedan. xD

Men är jätteglad, för det är min favoritgrupp. Har alla andra album, och rekommenderar deras musik till mina medpysslare. Bra stickmusik. Det går undan. :D

// SandraKiui



4 kommentarer:

  1. Hej Sandra! :D
    Här kommer länken till det lilla spöket jag gjorde!
    http://virkansamigurumi.blogspot.se/2010/11/litet-spoke-gratis-monster.html
    Såg att fortsättningskursen skulle starta, gud så KUUUUL!!! :D Jag håller på att virka en liten mix av olika mönster till en figur och det är så himla kuul! Straxt färdig, bara ena armen kvar, men den är klar på ett kick!
    Ha det så grymt bra så ses vi igen då kursen startar! Kram Jennelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack för länken, måste virkas! :D

      Vad kul att du är så peppad på kursen, det gör mig glad! :D

      Åh, det låter superkul, ta med och visa, eller skicka en bild. :D

      Tack detsamma!

      // SandraKíui

      Radera
    2. Varsågod! Ja gör det, den var lite pillrig men lätt och rolig ändå :D

      Ohja, har ju alltid tyckt om handarbete och detta var verkligen SUPERKUL! :D

      Klart jag ska visa, både i bildform och irl ;) Håll utkik på bloggen!

      Radera
  2. Ska testa! :D

    Vad kul att du tycker det, me happy. :D

    Det ska jag göra. :)

    SvaraRadera